2013. augusztus 17.

Díj!

Ismét kaptunk egy díjat! Ezúttal Kimtől és Dorcsától! Köszönöm!


Szabályok!
 1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj a kérdésekre!
3. Tégy fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

Magamról 11 dolog:
1. Zuhanyzás és fürdés közben vagy olvasok vagy énekelek! 
2. Számomra fontos az egészség, ennek ellenére mindent megeszek és szeretek ami egészségtelen.
3. Újabb függőségem a kávé, minden nap ebéd után a kedvenc bögrémből, csak és kizárólag sok tejjel iszom, és az íze miatt. :( 
4. Apukámmal a ház nappalijában szoktuk nézni a forma 1-et, ez számomra amolyan rituálé, szeretem vele nézni a futamokat még ha néha sokat beszél is közben....
5.  Nagyon várom a Rush című filmet, de még nem tudom hol nézem meg. :/
6. Elég kiszámíthatatlan vagyok.
7. Szeretem a vízilabdát és a vízi sportokat ......  nézni.  
8. Azon vagyok, hogy a futás legyen a hobbim és napjaim szerves része.
9. Szeretem a romantikus regényeket.
10. Lusta vagyok sajnos. :(
11. -  

Kim kérdései:
1. Szereted a Forma 1-et?
Igen!
2. Kedvenc pilóta?
Fernando Alonso.

3.Kedvenc F1 csapat?
Red Bull vagy Lotus.
4. Szereted az állatokat?
Sajnos nem vagyok egy nagy állatbarát.
5.Kedvenc színész?
Nincs kifejezett kedvenc.
6. Milyen filmeket szeretsz?
Vígjátékokat, romantikus filmeket, néha jöhet dráma, akció is és szeretem a dokumentumfilmeket.
7. Sportolsz valamit?
Futkározom, jó lenne ha mindennapossá válna.
8. Kedvenc foci csapat?
Nem vagyok focirajongó.
9. Kedvenc játékos? 
-
10. Olvasod a blogom?
Nem :(
11. Mit gondolsz a blogomról?
-

Dorcsa kérdései:
1. Ha egy valamit kellene kiemelni, amit az írásban legjobban szeretsz, mi lenne az? 
A fantáziám szabadon szárnyalhat.
2. Milyen színűre szoktad festeni leggyakrabban a körmöd?
Átlátszó.
3. Van egyből olyan konkrétum, ami beugrik, amikor felvetik, hogy mit akarsz megváltoztatni a múltadban? Ha publikus, mi az?
Igen van, de titok. :)
4. A történeteid közül van számodra 'kedvenc'.
 Érzelmek vihara.
5. Töröltél már ki egész fejezeteket, csak mert nem tetszett?
Nem, ilyen még nem történt,  de olyan, hogy figyelmetlenségből elveszett olyan igen, akkor majdnem sítam. :(
6. Tudják az ismerőseid, rokonaid, hogy írsz?
Nem.
7. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
Néha igen néha nem, teljesen hangulatfüggő, van, hogy idegesít van hogy kifejezetten inspiráló a zene.
8. Van kedvenc szereplőd? Ki?
Seb, az Érzelmek viharában, imádom, hogy annak ellenére, hogy élő ember, a saját képemre tudom formálni.
9. Van olyan jelenet, amit már régóta meg akarsz írni, csak mindig máshogy jön ki a lépés?
Igen.
10. Mindig tudod, hogy mi lesz a történet vége, amikor elkezded írni?
Nem, ez nálam úgy van, hogy beugrik egy alapsztori ötlet és elkezdem írni, amolyan csapjunk bele majd kisül valami típus vagyok ebből a szempontból.
11. Mit szoktál reggelizni?  ( :D )
Most nyáron igen, amúgy ha suli van akkor 6-kor kelek és nincs időm rá, a suliban eszem ha már nem bírom. 
Kérdéseim: 
1. Mióta vagy F1 rajongó? 
2. Mit jelent neked a Forma 1?
3. Kedvenc film? 
4. A környezeted mit szólt hozzá, hogy írsz?
5. Élnél külföldön? Ha igen hol és miért?
6. Ki volt az abszolút kedvenced az Olimpián. (Ha nézted!)
7. Sportolsz? Ha igen mit, és mióta.
8. Melyik F1 pilóta a legszexibb szerinted?
9. Milyen az álomautód?
10. Kedvenc idézeted.
11. Ki az a személy akire felnézel, amolyan példakép? 


Ezt a díjat most Dorcsának szeretném küldeni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése