2013. szeptember 4.

Kérdés!

Sziasztok! Most nem folytatást hozok ..... Mint az a korábbi történeteimből is kiderült, nem a 100 részes történetek írója vagyok, eddig még 30 részes történetem sem volt, az Érzelmek vihara az első. Annyi lenne a kérdésem, hogy folytassam e az Új életet és az Érzelmek viharát vagy ahogy az Új élet 14. rész hozzászólói, Andy és Nóra kérték, hozzak valami újat? Hangsúlyozom ha úgy döntötök, ezeket zárjam le megteszem és nem fogok megharagudni, csak legyetek őszinték kérlek benneteket. És jelezzétek kérlek, hogy kiről olvasnátok. Mindezt kommentbe kérem!!! Köszönöm! 

Ja és mivel itt az ősz kicsit átalakítottam a blogot :)

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Semmi féle képpen ne hagyd abba egyik történetedet sem!
    Az új életet és az érzelmek viharát is folytasd!
    Kérlek szépen ne hagyd abba!
    A mostani kinézet viszont nem tetszik:C Szerintem csúnya, a régi jobb volt.
    De a mostani történeteket akkor se hagyd abba!
    Puszillak. Evelin.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi a kritikát a dizi miatt kicsit megmosolyogtam, aranyos vagy.

      Törlés
  2. Szia,
    Szerintem se hagyd abba ezeket e történeteket, szeretem olvasni. Ha abba hagyod őket akkor nagyon bolond vagy! Már bocsi :)
    Mindenképpen folytasd!
    Várom a folytatásokat!
    Puszi,Kim:*

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ne ne ne ne!Ne hagyd abba!Imádom a történeteidet(Mondjuk az Érzelmek viharát jobban, mert az sokkal izgibb és amúgy is jobb)Nagyon jól írsz.Kár lenne.A kinézet nekem se tetszik annyira, a régi sokkal jobb volt.
    Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én arra gondoltam az új történettel,hogy valamelyikből új részt.ne hagyd abba egyik se mind a kettőt nagyon szeretem.
    Üdv:Andy

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Csatlakozom az előttem szólóhoz! Én is úgy gondoltam, hogy a 2 történeted közül valamelyikből hozd hamar az új részt. Nehogy abbahagyd, mert mindkettőt szeretem!
    Üdv.: Nóra

    VálaszTörlés