2014. szeptember 23.

Idő ....

Drága olvasóim!

Bárcsak azt írhatnám, hogy hamarosan érkezik a folytatás, de sajnos nem .... nagyon nehéz időszakát élem az életemnek ami miatt képtelen vagyok írni, viszont nem érzem, hogy eljött az ideje a blog lezárásának, mert szeretek (szerettem) írni, és szeretnék még jobb történeteket hozni nektek, de időt kérek. Bízom abban, hogy rendeződik az életem és akár a jövő év elején, akár már idén visszatérhetek hozzátok! 

Addig is még egy kis türelmet kérek tőletek!

Köszönettel: LyA

4 megjegyzés:

  1. Drága LyA!

    Bármi is történik most veled sok erőt és kitartást kívánok neked!
    Én várlak vissza!

    Puszi: Emy

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz, kitartás! Mi mindig itt leszünk neked! :)
    Üdv.: Enczi :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon szeretem a történeteidet, így mindig várom a következőt! Nagyon sok lelkierőt és kitartást kívánok neked, hogy meg tudd oldani az életedet! Az írásaidat pedig bármikor szívesen olvasom, így be-be nézek hozzád, hátha jelentkezel! Minden jót!
    Üdv.: Nóra

    VálaszTörlés
  4. Szia Lya! :)
    Ne is add fel soha az írást! :) Most én is úgy állok, mint te..
    Mintha nem lenne semmi amit leírhatnék, de lenne kedvem.. :/ Csak nem megy. Nagyon jól írsz, tele érzelmekkel, ahogy kell! ;) Az alkotáshoz idő és ihlet kell... :) Ezt csak az láthatja, aki tudja milyen egy sztorit összerakni, elképzelni.. ;)
    Sok szerencsét neked a felépülésben, várunk vissza! :)

    puszi FanniF

    VálaszTörlés