2013. május 12.

Díj!

Nagyon szépen köszönöm a díjat Lilinek
és Dyboonak  

Szabályok

- Át kell másolnod a képet és a kérdéseket és válaszolni kell rá.
- Ha megvannak a válaszok, öt azaz 5 bloggernek tovább kell küldened.
- Őszinte válaszokat várok :)
- Legfőképp F1-es blogoknak szánom, de át lehet adni másnak is :)
Kérdések
  1. Ki az F1-es pilóta akivel szívesen találkoznál? Miért?
  2. Ki a kedvenced a régi pilóták közül? (pl.: Ayrton Senna, David Coulthard)
  3. Mióta nézed a Forma-1-et?
  4. Voltál már kint futamon?
  5. Mi vett rá arra, hogy elkezd írni a történetedet?
  6. Van már egy határozott elképzelésed, mi lesz a sztori vége? 
  7. Hány részt vagy évadot tervezel?

Válaszok

  1. Fernando Alonso, miért? Mert ő az aki miatt nézem a F1-et, és aki miatt elkezdtem nézni. Ne arra gondoljatok, hogy a kinézete miatt, hanem egyszerűen mert ő a kedvencem, amikor 2008-2009-ben a Renaulttal sehol sem volt akkor is hittem benne, és tudtam/tudom, hogy fog még VB-t nyerni. Van egy pólom (sok más dolog mellett) ami csak arra vár, hogy ő személyesen aláírja. ....... És eddig is szerettem, elfogult sosem voltam vele - elismertem mikor Felipével szemben volt az elengedéses sztori, és ugyanúgy tudom szidni mikor saját hibájából kiesik, de imádom - de most ha lehet még nagyobb rajongója vagyok, amikor látom, hogy viselkedik a szurkolókkal sírni lenne kedvem. Egyébként még Sebben és Jensonben is ezt szeretem a legjobban és tisztelem a többiekben is. 
  2. Ayrton Sennáról sok mindent sajnos nem tudok, illetve ismerem többé kevésbé a pályafutását, láttam a róla szóló filmet, de ennyi. Sajnálom, hogy ideje korán meghalt, ez szívszaggató. Barichellót pl. tök cukinak találom, őt szerintem mindenki szereti, régi-új pilóták. 
  3. Ezt sosem felejtem el, 2006 utolsó futam, Alonso világbajnok, ott szerettem bele ..... és a sportba is. 
  4. Legnagyobb élmény. Igen voltam 3x is. 2010-2011-2012 (Ráadásul Alonso 2x is állt dobogón)
  5. Véletlenül találtam rá az első történetre amit olvastam, tetszett és úgy gondoltam miért ne írhatnék én is. Életem egyik legjobb döntése volt! 
  6. Minden történetemnek az eleje és a vége van meg általában, meg néhány köztes történés. 
  7. Az csak úgy jön, most tervezek egy olyat ami nagyon nagyon sokáig fog tartani és lesz benne bonyodalom és izgalom bőven. 

Akiknek továbbküldöm :
Liina
Brigi
Dorcsa
Tina
Rebii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése