2013. február 17.

Közlemény!

Sziasztok! 
Most nem friss részt hoztam ............ igazából nem is tudom melyik történethez hozhatnék friss részt, úgy érzékelem már nincs érdeklődés a blog iránt, bezárni nem szeretném, csak a véleményetek érdekelne, befejezzem a Száguldó érzelmeket! és az  Érzelmek viharát, s jöjjön egy új történet, vagy folytassam őket, mert ha nincs irántuk érdeklődés akkor inkább befejezem. (És most az őszinte vélemények érdekelnek, tehát ha úgy gondolja valaki, hogy unalmas valamelyik stori akkor bátran írja meg!!!) Illetve, hogy melyik pilótáról olvasnátok szívesen. Nem akarok komment határokat, meg ilyenek, egyszerűen csak jól esne néha a visszajelzés.
Kérlek írjatok, mert ha nem lesz visszajelzés bezárom a blogot!! :( 

13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én nagyon szeretem az írásaidat! :) Jelenleg az Érzelmek vihara közelebb áll hozzám, de a Száguldó érzelmek is tetszik!
    Kitartás! Szerintem ne hagyd abba!! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)

    Én is imádom mindkét blogod.:) Röstellem,hogy eddig nem írtam Neked és most így érzed magad :$
    Én nagyon szeretem olvasni mindkét történetet,igaz,hogy az Érzelmek vihara valahogy jobban megfogott :$ De mindkettőt szeretem!
    Remélem nem zárod be a blogod,mert nagyon jól írsz!
    Igyekszem ezentúl többször leírni a véleményemet!
    Kitartást!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Nekem mindkét történet nagyon tetszik és remélem nem zárod be a blogodat.

    igyekszem majd mindig megírni a véleményemet, csak ne zárd be az oldalt, mert tehetséges író vagy.

    Nina

    VálaszTörlés
  4. Szia ! Nekem is nagyon tetszik mind a kettő blog és remélem mind a kettőt folytatni fogod !

    VálaszTörlés
  5. Szia:) nekem mindkét történeted tetszik, de Érzelmek viharát egyszerűen imádom:) ha választani kellene az Érzelmek viharára voksolok:D persze örülnék ha mindkettőt folytatnád :)

    VálaszTörlés
  6. Szia én is csak dicsérni tudom a blogod az összes történetett el
    olvastam amit írtál és nagyon bejöttek nekem.Ha lehet akkor én kép voksot tennék le nekem az Érzelmek vihara és száguldó érzelmek a kedvencem amit eddig olvastam tőled.Szóval csak így tovább és sztem mindenki egyetért velem h várjuk az újabb részeket.:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Ne hagyd abba, mert mind a kettő nagyon jó!
    Csak így tovább. Én mindig várom a folytatást.Remélem minél hamarabb hozod az új részt.
    Réka

    VálaszTörlés
  8. Szia!! Nehogy abbahagyd!! Nekem ez a kedvenc blogom!!! Mindkét történt közel áll a szívemhez, és nem szeretném ha abbahagynád...várom a folytatást ;-)
    Vivi

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Én is sajnálom, hogy eddig nem írtam, pedig olvastam rendszeresen! A többiekkel ellentétben be kell valljam, hozzám a száguldó érzelmek sokkal közelebb áll, mint a másik, de azt is szívesen olvasnám!
    Ne zárd be semmiképpen, bár azt sajnos nem merem megígérni (magamat ismerve...) hogy ezentúl majd gyakran írok véleményt, de igyekszem nem elfelejteni, illetve időt szakítani rá, és nem csak elolvasni.
    Remélem segítek abban az elhatározásodban, hogy folytasd a dolgokat! ;)
    Dorcsa

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nehogy abbahagyd az írást! Nagyon szeretem olvasni a történeteidet! Mindet! Én még A boxutca hercegnőjének a folytatását is várom! Remélem hamar hozod a folytatást és nem adod fel!
    Üdv: Nóra

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Én is nagyon szeretem az összes történetedet, de az Érzelmek viharát egyszerűen imádom! Semmiképpen ne hagyd abba.. Mindig rendszeresen olvasom. :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Istenem..... nehogy abbahagyd nekem!!!! Én imádom amit írsz, csak olyan sok helyre írok komit, hogy néha elfelejtek ide- vagy oda és úgy látszik most a tiéd volt az legtöbbször, aminél már siettem.... ne haragudj ezért és megígérem, hogy megpróbálok majd mindig írni neked!!!
    És szerintem mindenkinél van olyan, amikor kevesebb komit kap, de ez nem azt jelenti, hogy nem szeretjük ugyanúgy amit írsz.... csak szerintem ebben a világban most mindenki siet....
    Tehát, KÉRLEK SZÉPEN HOGY FOLYTASD ÉS MINDKETTŐT!!!
    Ne add fel!! Kitartást!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ui: szerintem a 32 olvasód mind arról tanúskodik, hogy imádjuk a történetedet!!

      Törlés