2013. január 12.

Díj

Sziasztok! Nagyon köszönöm a díjat Merciinek!

Szabályok:
1. Ha megkaptad a DÍJAT, készíts róla egy bejegyzést és tedd ki a fent látható KÉPET!
2. ŐSZINTÉN kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen 5 SZEMÉLYNEK kell tovább adnod.
4. Ezt egytől-egyig ÁT KELL MÁSOLNOD a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat VISSZAFELÉ NEM LEHET adni! (Annak nem adhatod akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat!)





Kérdések:
1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Orsi ;)


2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Nincs ilyen, nem hallottam még olyan számot amin sírtam volna - pedig érzékeny lélek vagyok :/


3. Félsz a sötétben?
Igen


4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem :(


5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Sok ilyen volt,

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Néhányszor már igen :)


7. Szerinted péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Hát nem is tudom, kicsit hangulatember vagyok és az aktuális hangulatomtól is függ, hogy babonás vagyok e vagy sem,tehát néha szerencse, néha szerencsétlenség. :)

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Nagyon sok minden, most is van valami amit nem mondhatok el, mert megígértem, de nagyon nehezen bírom. ;)

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Nem igazán, amit hallgatok azt fel is vállalom és nem érzem cikinek.


10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Sírni nem szoktam, viszont nagyon félek mai napig a tűtől. :/

11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
Milyen jó is lenne! :) Utazgatnék szerte a világban, időnként híres barátnőimmel ebédelnék, de jelenlegi barátnőimmel járnék vásárolgatni, a hírnevemet próbálnám jó célokra felhasználni és azt hiszem sokat jótékonykodnék.

12. Szoktál álmodozni?
Anyukám és a közvetlen környezetem szerint álomvilágban élek, de engem nem zavar szeretek álmodozni, szóval igen szoktam álmodozni.

13. Járnál Chace Crawforddal?
Ki ne járna vele? Nagyon cuki, a szekrényemről is ő néz vissza rám ;)

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány, neveik?
Három gyermeket szeretnék, esetleg négyet (a szüléstől nagyon félek) és elsőre mindenképpen kisfiút szeretnék, a nevét azt nem nagyon tudom még mi lenne, tetszik a Levente, Benjámin, lányneveket viszon tudok, Emma, Emilia, Jázmin, Olivia, Léna ezek nagyon tetszenek.

15. Adni vagy kapni jobb?
Imádom a meglepetéseket, tehát imádok kapni, de adni is szeretek, viszont csak akkor ha látom/tudom, hogy örömet szerzek annak akinek adok.

16. Titkom:
Van egy csomó, de ezek az én titkaim ;)

17. Bakancslista:
 1. Megtalálni önmagam, és kiteljesedni.
 2. Végre szabad lenni, és azt csinálni amit akarok.
 3. Megtalálni álmaim munkáját, ahol szeretnek, és én is szeretek dolgozni, és persze sok pénzt keresni. 
 4. Elutazni Monte-Carloba, az F1-re, de ha ez nem lehetséges akkor csak úgy.
 5. Találkozni és fotózkodni a legnagyobb kedvenceimmel és persze az összes pilótával. 
 6. Legnagyobb vágyam, hogy fürödhessek egyszer a tengerben, ha lehet ezt Spanyolországban tenném. 
 7. Az előző ponthoz kapcsolódva, szeretnék Spanyolországban élni, egy tengerparti kis (na jó) nagy :) házban, melynek a nappalijából egy üvegajtó nyílik a tengerre, és a háznak lenne egy gyönyörű terasza, medencével. 
 8. Barátaimmal sokat együtt lenni.
 9. Egyszer elutazni Svájcba. 
10.Kipróbálni magam mint modell.

Akiknek tovább adom:
Lilly 
Monikaa 
http://fightforusf1.blogspot.hu/ 
Tina96 
http://ithinkdreamsalwayscometrue.blogspot.hu/ 

Még egyszer nagyon köszönöm Mercii!!!!!!

3 megjegyzés: