2013. június 22.

Külön világ

Sziasztok! Már tegnap említettem, hogy van néhány új projekt amin dolgozom, nos az egyikről most lehull a lepel. Vagyis részben. Nem ezt a blogot érinti. Kedves barátnőmmel Dorcsával  belevágtunk egy közös történetbe, amit holnaptól http://kulonvilag.blogspot.hu/-n érhettek el. A storyról, nem szeretnék elárulni semmit, csupán azt, hogy mind Dorcsa mind én nagy buzgósággal és kedvvel írtuk. Remélem/reméljük szívesen fogadjátok majd, és tetszeni fog mindenkinek. 

Szóval holnap (2013. június 23.-án) 19 órakor felkerül egy kis ízelítő. Várunk mindenkit szeretettel.


Reményeim szerint holnap hozok ide is valamit. Azt sajnos nem tudom mit, Új életet illene tudom, de azzal még mindig szomorúan állok :(  Annak is örülök, hogy tegnap befejeztem A boxutca hercegnőjét, igazából mindkettőhöz van ötletem bőven, csak időm nem sok, ha időm van akkor pedig inkább az Érzelmek viharát írom, mert azt nagyon szeretem. No ennyit mára, tényleg örülnénk ha benéznétek holnap a http://kulonvilag.blogspot.hu/  -ra. Addig is további szép napot, sziasztok!    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése